tisdag 8 december 2015

Umeå, here we come!

Hotell och båtbiljetter är bokade. I helgen åker jag och syrran till Umeå. Målet med självaste resan är att  fara och se Maria Skäringers show "Avig Maria". 


Kuvahaun tulos haulle avig maria umeå

Som bonus blir det en övernattning hos en moster som vi inte säkert sett på 10 år. En natt på hotell med hotellkfrukost och hela köret. Umeås julmarknad ska besökas. Julklappar till julgubbens säck skall inhandlas. Har redan fixat några men en del inköp borde ännu göras. Känner ingen stress eftersom jag vet på ett ungefär vad som ska inhandlas och hoppas på att under resan göra några spontana inköp åt de mina.

Mao en efterlängtad helg på kommande med kvalitetstid och framförallt vuxentid med syrran. Kommer inte att lägga energi på att konstant fundera på hur liten har det. Hon kommer att ha det bra med sin pappa och storasyster. Framför allt är det sunt för mig att släppa taget och låta hennes pappa rå ensam om henne en hel helg. Samtidigt tycker jag också  att jag är värd två nätter utan nattmatning. Så Hanna om du under natten blir hungrig, törstig eller kissnödig. VÄCK MIG INTE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar