tisdag 22 december 2015

Ny blogg

Ett uttjatat uttryck men tiden går fort när man har roligt.  Vi har inlett vecka 52 vilket betyder att min mammaledighet lider mot sitt slut. Därav har jag funderat en hel del om jag skall fortsätta blogga eller inte. Det gäller liksom att inse sina begränsningar.  Jobb, fem barn, dessutom aktiva sådana med hobbyn i mängd och massor. Plussa då ännu till en mamma som själv tycker att det är viktigt att träna så inser man rätt så fort att tiden kommer inte riktigt att räcka till allt som är roligt (och nödvändigt).

Därför har jag valt att starta en ny blogg : En vecka av ett helt liv - veckan som varit
Tanken med nya bloggen är att jag uppdaterar den en gång i veckan (ibland oftare) där jag gör en resume om hur veckan varit. Så du läsare, om du vill så häng med på den nya bloggen om inte så får jag tacka för mig.

2016 knackar på dörren så vad passar då inte bättre än att starta upp nya bloggen vecka 1 så nu blir det en kort bloggpaus tills dess.

Från oss alla till er alla en riktigt GOD JUL!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar